Semakan Keputusan UPU Lepasan STPM/Setaraf: 16 Sep – 25 Sep 2021

semakan-keputusan-upu-stpm-setaraf
Sumber: Langkah-Langkah

Untuk pengetahuan korang semua, masa yang dinanti-nantikan akhirnya sudah pun tiba! Lama jugak korang semua kena tunggu untuk keputusan UPU ni… 5 bulan! Fuh!

semakan-keputusan-upu-stpm-setaraf
Sumber: BKPA JPT

Sis nak ucapkan tahniah kepada semua yang berjaya dapat tawaran! Bagi yang tak lepas, korang masih sempat lagi nak buat permohonan rayuan sebelum 25 September ni!

Apa-apa pun, korang perlu ingat, rezeki ni tak pernah salah alamat. Kalau bukan dekat sini, sis pasti, rezeki korang mesti dekat tempat lain – tengah tunggu masa je ni! Percayalah~ Sis doakan yang terbaik untuk korang semua…

Eh nak pergi mana tu? Nantilah dulu… Apa kata korang baca artikel kami yang lain? Confirm best punyalah… Nak baca di mana? Di Laichikang ler~

Total
14
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published.

Related Posts