Mister Potato Edisi Terhad: Perisa Udang Buttermilk Pedas!

Bagi penggemar Mister Potato, tahukan anda sekarang dan ada perisa terbaru iaitu Perisa Udang Buttermilk Pedas? Ya, betul! Tak percaya? Tengok gambar di bawah ni 👇

Siapa je yang tak sukakan buttermilk kan? Sekarang ni ramai yang gilakan buttermilk seperti butter chicken lah, dan banyaaak lagi! Jadi, korang kena cuba Edisi Terhad terbaru dari Mister Potato ni sebab rasa dia memang rasa butter dan pedas pedas sedikit.

Harga nya ialah RM4.50 satu dan korang boleh dapatkan di 7-eleven, KK Mart, 99 Speedmart dan tempat tempat lain juga.

Kenapa korang kena cuba Mister Potato Edisi Terhad: Perisa Udang Buttermilk Pedas ni? Sebabnya ialah ia merupakan edisi terhad dan akan berada di pasaran untuk jangka masa yang pendek.

Kalau dah cuba, jangan lupa kongsikan pengalaman korang bersama kami di ruangan komen!

Nak cerita yang best? Jangan lupa layari Laichikang.

Total
4
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published.

Related Posts