Bonnie Bunyau Gustin Hadiahkan Pingat Emas untuk Malaysia!

bonnie-hadiahkan-pingat-emas-untuk-malaysia
Sumber: Harian Metro
bonnie-hadiahkan-pingat-emas-untuk-malaysia

MALAYSIA, SORAK UNTUK BONNIE BUNYAU GUSTIN!

Sempena Hari Merdeka ke-64 yang bakal menjelang tak lama lagi, Bonnie Bunyau Gustin telah menghadiahkan pingat emas pertama negara dalam acara powerlifting untuk Malaysia!

Seperti yang korang sedia tahu, harini merupakan hari ke-4 berlangsungnya Paralympic Games di Tokyo. Atlet negara kelahiran Sarawak kita ini telah pun mencipta rekod baharu (angkatan seberat 228kg)! Hebat ke tak hebat?!

Kalau macam ni, bertambah semangat lah kita nak merdeka! Betul tak?

#MalaysiaBoleh #MalaysiaPrihatin

Eh sekejap, nak pergi mana tu? Apa kata korang baca artikel kami yang lain? Dekat mana? Hah macam biasa lah – hanya di Laichikang~

Total
1
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published.

Related Posts