21,668 Kes Positif – Paling Tinggi Setakat Ini!

21668-kes-paling-tinggi-setakat-ini
Sumber: Newswav

Awal-awal pandemik haritu, kes paling tinggi 200 lebih pun orang semua dah takut. Apa lagi kes yang dah cecah 20,000 ribu ni! Siapa lah sangka kes harian akan sampai ke 5 angka… Sedih dan takut is an understatement.

21668-kes-paling-tinggi-setakat-ini
Sumber: Newswav

Bagi yang masih belum daftar untuk vaksin, tolonglah buka mata dan faham situasi kita. Kes sebanyak 5 angka setiap hari ni bukanlah nombor yang sikit… Jumlah kematian setiap hari pun semakin bertambah tau tak! Sayangilah diri, keluarga dan masyarakat sekeliling dan pergi set appointment suntikan vaksin sekarang jugak.

Kalau ada yang masih ragu-ragu tentang vaksin tu, boleh lah baca artikel Vaksin Itu Penting – Ini 3 Sebab Kenapa. Sis harap artikel itu dapat bantu buka mata golongan anti-vaksin di luar sana. Jadilah rakyat Malaysia yang bertanggungjawab. Kita pasti boleh lawan wabak Covid-19 ni. Kenapa? Ye lah, sebab Malaysia kan boleh!

Total
14
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published.

Related Posts